Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 22:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22 jun 2013, 10:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Wie kent de serie Call the midwife die nu word uitgezonden op Ned. 2? Ik kwam er achter dat er ook boeken van zijn geschreven door Jennifer Worth. De serie kijk ik niet maar heb wel 1 boek van haar in het engels. ook is er een nederlands boek van haar. De titel die ik heb is The midwife; A memoir of birth, joy and hard times. Er zijn ook nog 3 delen van een serie genaamd The midwife waarvan het eerste deel is vertaald naar het nederlands. Daarvan is de titel Haal de vroedvrouw. Het gaat om de schrijfster Jennifer Worth die in de jaren 50 als vroedvrouw gaat werken in Londen. Ze woont of groeit op bij de nonnen. Ik weet alleen niet of het boek wat ik heb los staat van de trilogy The midwife. Want overal staat het zelfde verhaaltje bij, namelijk dat Jennifer gaat werken als vroedvrouw in Londen.
Dit is haar site op FantasticFiction http://www.fantasticfiction.co.uk/w/jennifer-worth/.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 jun 2013, 16:14 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Nee, ik wist niet dat er boeken over geschreven waren. En ja, ik ken de serie. Elke werkdag rond half 6 op Ned. 2. Ik geniet van het sfeertje (eind jaren 60).
In dit geval volg ik liever de serie dan dat ik er boeken over zou lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 jul 2013, 20:15 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 01 jul 2013, 14:12
Berichten: 4
Hanny schreef:
Nee, ik wist niet dat er boeken over geschreven waren. En ja, ik ken de serie. Elke werkdag rond half 6 op Ned. 2. Ik geniet van het sfeertje (eind jaren 60).
In dit geval volg ik liever de serie dan dat ik er boeken over zou lezen.


ik ben hier net nieuw aangeland en dit ebook bezit ik, ik heb het nog niet gelezen.
Ik weet niet of je hier ook ebooks ruilt?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2013, 07:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Citaat:
Ik weet niet of je hier ook ebooks ruilt?



Hoi,

Welkom op het forum. We weten erg weinig van je. Niets eigenlijk. En nee, wij ruilen geen eboeken hier.

Tegenwoordig zijn er eboeken die je mag doorsturen als je ze gekocht hebt. Die zijn niet meer beveiligd en ruilen of delen is toegestaan.

Maar eigenlijk doen wij dat alleen maar als we elkaar goed kennen.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2013, 21:00 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 01 jul 2013, 14:12
Berichten: 4
Jeanette schreef:
Citaat:
Ik weet niet of je hier ook ebooks ruilt?



Hoi,

Welkom op het forum. We weten erg weinig van je. Niets eigenlijk. En nee, wij ruilen geen eboeken hier.

Tegenwoordig zijn er eboeken die je mag doorsturen als je ze gekocht hebt. Die zijn niet meer beveiligd en ruilen of delen is toegestaan.

Maar eigenlijk doen wij dat alleen maar als we elkaar goed kennen.

Jeanette


Dat begrijp ik, hoe kan ik hier dan iets te weten komen en vragen? Mijn hobby is boekjes verzamelen, lezen en soms ebook
kopen (zelf ontdrm-men) schoonmaken dus - en zelf boeken scannen en een ebook ervan maken.
Geen cl boekjes. (vroeger verslond ik ze).
Ik las hier ook van een cd. hebben jullie dan een cd met die boekjes?
vr groet


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 jul 2013, 09:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Nee, er is geen CD met die boekjes. De letters CD staan voor ChasingDreams en dat is de website.Daar staan veel boeken op maar niet om te downloaden maar om over te lezen.

Je kunt hier van alles vragen over boeken. Maak maar gewoon een onderwerp aan of reageer op een ander.

Maar het maken, ruilen en uitwisselen van eboeken is niet wat wij hier doen.

Wij praten over boeken.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling