Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: historische romans
BerichtGeplaatst: 23 apr 2013, 08:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Bij de engelstalige epubs eind vorig jaar zaten heel veel historische romans bij. In de afgelopen maanden zelf ook nog veel bij verzameld. Weet niet welke schrijfsters jij hebt, Hanny, maar zal even een overzicht geven van wat ik heb. Misschien zit er wel een bij die jij nog mist.Heb ook nog flink aantal omnibussen met verhalen van verschillende schrijfsters waaronder regency.
Elizabeth Boyle - alle serie's behalve Rhymes with love
Melody Thomas - Charmed and dangerous / Donally Family
Mary Wine - English Tudors / Highlander / McJames FOR ADULTS ONLY
Michelle Willingham - Accidental / MacEgan Brothers / MacKinloch Clan
Jeri Westerson - Crispin Guest
Michele Sinclair - McTiernay
Monica McCarthy - Highland Guard / McLeods of Skye
Michelle Styles, Brenda Novak en natuurlijk Hannah Howell

Ook nog schrijfsters met indianen als onderwerp zoals Janelle Taylor, Cassie Edwards en Georgina Gentry.
Maar ook de meer regency romans van Sara Bennett, Jo Goodman, Candace Camp en Suzanne Enoch.

Kan het me bijna niet voorstellen maar als je nog iets zoekt of je wilt een andere schrijfster proberen laat het maar weten. Op dit moment lees ik niet maar ben met de administratie bezig, heb nog niet alle series compleet.

Het valt eigenlijk onder fantasy maar heb nog een mooie serie van Mercedes Lackey binnengehaald. Het heet de five hundred kingdoms en elke titel heeft met sprookjes te maken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: historische romans
BerichtGeplaatst: 23 apr 2013, 13:19 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb heel veel van www.epubbud.com gedownload. Ik zocht een bepaalde schrijfster, bijvoorbeeld Judith McNaught, en keek dan ook meteen naar de boeken aan de rechter kant die anderen hadden gedownload. Zo kwam ik allerlei nieuwe schrijfsters tegen. En ik heb er ook heel veel gekregen via CD. De laatste van Chris.

Ik laat alle boeken op mijn computer staan. Zo rond de tachtig daarvan staan nu op mijn e-reader. Staat het boek me niet aan, dan verwijder ik dat direct (en als ik het uit heb natuurlijk).
Ik heb er nog zoveel op de computer staan die ik pas zal overhevelen als ik de tachtig op mijn e-reader heb gelezen. Eigenlijk heb ik nog voor jaren leesvoer, maar kan het toch niet laten nieuwe boeken aan te schaffen, op welke manier dan ook :D !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: historische romans
BerichtGeplaatst: 23 apr 2013, 13:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
De meeste boeken haal ik van BookFinder of BookOs. Het voordeel van BookFinder is dat je je niet hoeft te registreren. Bij BookOs mag je ongeveer 7 boeken downloaden en dan pas na registreren. In het begin kon ik 25 boeken downloaden, toen ging het naar 20 en nu nog maar 15. Weet niet hoe dat kan maar heb inmiddels ongeveer 850 boeken er afgehaald :oops: . Waar haal ik de tijd vandaan om te lezen, en nog heb ik niet genoeg boeken :oops: . De boeken heb ik inmiddels op een schijf laten branden, Moet er niet aan denken dat ik ze door een virus kwijt raak. Heb inmiddels alweer verschillende schrijfers binngehaald.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling