Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: JR Ward met Covet
BerichtGeplaatst: 17 jun 2012, 19:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi, ik heb inmiddels alle beschikbare delen van de Black Dagger Brotherhood uitgelezen dus nu was het tijd voor de andere serie van JR Ward

En ik moet zeggen...so far so good...wat ik wel in het begin heel sterk had (ben nu zo halverwege het boek) dat ik ieder moment verwachtte dat de leden van de Brotherhood ook zo een scene in zouden stappen temeer omdat een aantal andere figuren wel terug komen en het zich in hetzelfde gebied afspeelt

Ik ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: JR Ward met Covet
BerichtGeplaatst: 18 jun 2012, 08:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 10:52
Stemming:
Moe
Berichten: 2675
Woonplaats: zottegem
Nationale vlag:
Belgium
Ik ben blij dat je het ook een goede serie vindt.
Ik heb ze nog niet durven lezen/aanschaffen, omdat ik altijd zo bang ben dat ze niet zal kunnen tippen aan de BDB. Ik wacht us nog even af tot je het eerste boek volledig uit hebt, maar mss moet ik mijn verlanglijstje toch nog wat uitbreiden. :twisted:

Stefanie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: JR Ward met Covet
BerichtGeplaatst: 18 jun 2012, 19:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi hoi

ik denk dat ik het boek vanavond uit krijg en hoewel er toch heel andere soorten elementen van het paranormale in zitten blijf ik het nog steeds een goed boek vinden en tot nu toe dus zeker het aanraden waard!

groetjes Maaike


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: JR Ward met Covet
BerichtGeplaatst: 22 jun 2012, 17:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Inmiddels al begonnen in Crave dus ik zal bij deze nog even laten weten wat ik nu uiteindelijk van Covet vond. Niet echt een beoordeling maar even in het kort

Ik vond het zeker een goed boek met een aantal interessante karakters en een dier in de aandacht wat ik altijd wel leuk vind.
Maar hoewel ik het goed boek vind haalt het voor mij niet het niveau van de Black Dagger Brotherhood serie. Wat dat betreft kun je denk ik beter eerst deze boeken lezen en dan die van de BDB als je die kans hebt.
Maar zeer zeker dus wel een goed boek
Ik ben erg benieuwd hoe de serie zich verder gaat ontwikkelen


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling