Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31 aug 2016, 08:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Mijn vraag:::: gaat deze site Chasingdreams verder of gaan we verder op Facebook......?
Ook omdat de CL boekjes niet meer worden uitgegeven. Ik zie niet meer zoveel nieuwe dingen, aanwinsten, beoordelingen etc.. staan op de site.

Heeft het nog zin om nieuwe aanwinsten te plaatsen en beoordelingen?
Ik hoop van wel omdat ik al zo lang lid ben en stoppen zou erg jammer zijn.

Groetjes Zeemeermin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 sep 2016, 09:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ik weet dat er heel weinig wordt gepost de laatste tijd, ook door mij.
Maar ik denk , hoop in elk geval, dat Chasing Dreams wel verder gaat want ik zit niet op Facebook.
Maar er is ook de vakantieperiode geweest dus misschien wordt het nu wel drukker met posten.
Wat lezen betreft zit ik in een dipje. Maar wanneer ik weer begin wordt daar ook weer gepost.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 sep 2016, 11:26 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Blijf alsjeblieft vragen, schrijven, berichten plaatsen, enz. Ze worden vaker gelezen dan je denkt. En CD draaide nooit alleen om de CL's.

Een paar weken geleden ben ik bezig geweest met de beoordelingen te beoordelen (...) om ze daarna op de beoordelingensite te zetten. Dus er raakt niets weg, maar wordt gepolijst en verplaatst. Dus we houden CD wel in ere. Na mijn vakantie ga ik weer verder. Je zult dus verschuivingen gaan zien.

Tijden veranderen, dus ook hierin. FB is iets sneller en makkelijker om bijv. foto's te plaatsen. Maar CD blijft CD! :herz:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 sep 2016, 15:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Ik bezoek dageljks deze site !
Maar ben meer een 'stille vennoot' :cool: maar geniet daarom niet minder van de postings :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 sep 2016, 20:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ben ook trouwe fan van Chasingdreams, kijk iedere dag wel even op het forum :)
Het meest ben ik te vinden in de beoordelingen van de Romannetjes, met name de Historische Candlelight Romans.
Maar ook regelmatig ben ik te vinden in de boekenkast van de schrijfsters :382:
Nee, Chasingdreams moet niet stoppen, zou jammer zijn van al het werk wat er in zit :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 sep 2016, 07:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Nou ik hoop zeker dat het blijft!! Waarom niet?
Ik merk ook dat ik vaker op FB zit dan op CD, maar hoe fijn is het als je vragen hebt of je wil een beoordeling hebben of plaatsen dat je hier dan terecht kan :382:
En zoals ieder jaar is de zomervakantie een tijd dat alles op een laag pitje staat, en er wordt op de achtergrond zèker gewerkt door meerdere personen die we in ere moeten houden. :cheer:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 sep 2016, 12:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
mijn bezoekjes aan het forum zijn inderdaad verminderd ten voordele van facebook waar heel wat van de leden van het forum te vinden zijn
Ik kijk nog steeds zo'n 3 tot 4 keer per week wat er hier op het forum gaande is
Als ik echter vragen over boeken heb zal ik ze op het forum plaatsen en niet op facebook
Zelf post ik minder beoordelingen, gewoon omdat ik daar even geen zin in heb gehad met het goede weer en de vakantie
Ik lees nog altijd dagelijks mijn CL, ik heb er nog heel wat, waarschijnlijk ga ik als het goede weer voorbij is weer wat beoordelingen plaatsen

Verder wordt er nog steeds gewerkt aan de website van CD, vooral de boekenkast schrijfsters worden aangevuld
Jeanette maakt af en toe een nieuwsbrief waarin je kan volgen wat nieuw is
Ik werk ook nog steeds aan het maken van nieuwe pagina's en het aanvullen en vernieuwen van de oudere
Ik ben ook bezig aan een pagina waar de nieuwe historische romans van Harlequin op gaan komen
Maar in de vakantie stond bij mij ook alles op een laag pitje

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 sep 2016, 12:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Zo je bent er behoorlijk druk mee Martine. :382:
Ik ben ook minder op CD, maar toch kom ik regelmatig op de site kijken.
Helemaal als ik info over boeken nodig heb, dan kijk ik hier toch altijd het eerste.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling