Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 aug 2016, 11:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Op fantastic fiction geeft Diana Gabaldon tips voor andere boeken als die van haarzelf waaronder; Finding Fraser door KC Dyer
Heeft iemand dit boek toevallig al gelezen? En zo ja, is het dan aan te raden?

Door de beschrijving moest ik nog even denken aan een soortgelijke situatie; Ava Miles met Nora Roberts land (leuk boek :D )


"Jamie Fraser would be Deeply Gratified at having inspired such a charmingly funny, poignant story - and so am I." - Diana Gabaldon, #1 New York Times bestselling author of the Outlander series

Escape to Scotland with the delightful new novel that readers have fallen in love with - inspired by Diana Gabaldon's #1 New York Times bestselling Outlander series.

I met Jamie Fraser when I was nineteen years old. He was tall, red-headed, and at our first meeting at least, a virgin. He was, in fact, the perfect man.
That he was fictional hardly entered into it...

On the cusp of thirty, Emma Sheridan is desperately in need of a change. After a string of failed relationships, she can admit that no man has ever lived up to her idea of perfection: the Scottish fictional star of romantic fantasies the world over - James Alexander Malcolm MacKenzie Fraser.

Her ideal man might be ripped from the pages of a book, but Emma hopes that by making one life-altering decision she might be able to turn fiction into fact. After selling all her worldly possessions, Emma takes off for Scotland with nothing but her burgeoning travel blog to confide in.

But as she scours the country's rolling green hills and crumbling castles, Emma discovers that in searching for her own Jamie Fraser, she just might find herself.

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 aug 2016, 10:54 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Kijk eens op Goodreads. Het gemiddeld aantal sterren is 3,5 van de 5.
Ik heb jaren geleden de app gedownload en kan niet meer zonder. Kan ook gewoon op de computer gelezen worden hoor.
Wat hier leuk aan is, is dat er veel verschillende reviews worden gegeven. De een geeft 4 en de ander 2 punten, bijvoorbeeld. Maar dat is altijd zo.
Het is je smaak, of juist niet.
:zwaai:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 aug 2016, 11:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
hoi Hanny

dank voor de tip :382: maar eerlijk gezegd denk ik daar nooit aan om daar te kijken, ik trek me namelijk niet zo heel veel aan van wat anderen van een boek vinden haha :003:
ik vraag er bij dit boek naar omdat ik weet dat er hier meer liefhebbers zijn van de Outlander reeks en ik het grappig vind dat dit soort boeken ook ontstaan nav een ander boek/andere serie, meer dus ff nieuwsgierig of andere outlander fans het boek ook gespot hadden :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling