Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 17:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: tip
BerichtGeplaatst: 15 jul 2015, 11:02 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
Ik heb volop gezocht naar een manier om een kindle boek ook op een ereader te kunnen lezen
uiteindelijk kwam ik op deze site ; http://www.epubconverter.com/kindle-to-epub-converter/
hier kan je kindle boeken gratis omzetten zodat ze ook op een ereader te lezen zijn.

voor mij erg handig omdat niet al 'mijn' boeken te vinden zijn als ebook
de nodige alleen als kindle

lleen nu nog een manier vinden om te kunnen bestellen want de nederlandse amazon accepteert alleen credit cards die ik niet heb
ik had wel een omweg gevonden om zonder credit card te kunnen bestellen bij andere amazons. maar dat kan ( nog ) niet bij de nederlandse
en ik merkte dat als ik een kindle boek wil bestellen ik wordt doorgestuurd naar de nederlandse amazon


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: tip
BerichtGeplaatst: 15 jul 2015, 16:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Heb je al geprobeerd op de Amerikaanse Amazon ? amazon.com Het is enkele weken geleden, maar ik kon daar e-boeken kopen.

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: tip
BerichtGeplaatst: 16 jul 2015, 06:03 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
ik heb een aparte smaak :cheer: , en er zijn wel boeken te koop als ebooks, maar er zitten er bij die ik alleen als kindle kan vinden...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling