Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 21:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ECI in de problemen
BerichtGeplaatst: 04 jan 2014, 00:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Ik weet niet of er nog iemand lid is, maar is dit bekend?

http://www.nrc.nl/nieuws/2014/01/02/eci ... -betaling/

(Hadden ze maar meer hr's moeten vertalen :wink: )


Laatst bijgewerkt door Maaike op 04 jan 2014, 18:15, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ECI in de problemen
BerichtGeplaatst: 04 jan 2014, 10:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
Ik heb het ook gelezen, ik bestel ong 4 x per jaar iets , boek of cd, via het internet,
wacht wel af wat er gaat gebeuren, ben trouwens al meer dan 20 jaar lid
en idd ik mis een heleboel hr uit mijn genre( bs, jl, sl, en nog veel meer)wat niet is vertaald oid

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ECI in de problemen
BerichtGeplaatst: 04 jan 2014, 13:29 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, dit was me al bekend. Juist omdat je jaarlijks verplicht bent een aantal boeken/dvd's enz. af te nemen, ben ik, toen ik ontslagen werd, gestopt. Het was mijn eerste echte bezuinigingsstap.
Ik ben bang dat meerderen met dit soort bezuinigen zijn begonnen. En uiteraard voor de HR-lezers was er weinig meer aan te schaffen.

En nu heb ik zóveel boeken, eboeken én papieren boeken, dat ik een dief zou zijn van mijn eigen portemonnee als ik er geld aan uit zou geven.

Balen voor alle medewerkers, dat wel natuurlijk. Het is afschuwelijk je baan kwijt te raken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ECI in de problemen
BerichtGeplaatst: 04 jan 2014, 18:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Inderdaad vervelend voor de werknemers
ik ben er ooit "ingetuimd" door op dat moment geen nee kunnen zeggen, werd aangesproken op straat maar toch hoge prijzen toen voor mij als student dus zodra het kon weer het lidmaatschap opgezegd al ging dat nog met heel wat toestanden gepaard


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ECI in de problemen
BerichtGeplaatst: 04 jan 2014, 20:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ja, ben ik ook jarenlang lid geweest, maar net zoals de meeste van jullie:
mijn genre werd bijna niet meer vertaald.

Het is wel zo dat ik door ECI mijn collectie ben begonnen en daar zal ik ze altijd dankbaar voor zijn :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ECI in de problemen
BerichtGeplaatst: 05 jan 2014, 11:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Heb mijn lidmaatschap vorig jaar opgezegd, ik was die verplichting om te bestellen ook helemaal beu.
Ik snap nu trouwens ook waarom ik mijn bestelling van Cosmox nog steeds niet ontvangen heb... :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ECI in de problemen
BerichtGeplaatst: 08 jan 2014, 09:20 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Wij hebben het ook al zeker 10 jaar geleden opgezegd ons abonnement. Ook bij hen begonnen met HR's te lezen maar het aanbod werd zo weinig en de cd's waren daar duurder dan in de winkel en vooral de verplichting om elk kwartaal iets te bestellen werd een last. Door het laatste hebben wij ons abonnement na 20 jaar dan ook opgezegd. Ik vond mijn gading bij de pockets van harlequin en candlelight dus hen heb ik nooit gemist voor de boeken en voor muziek en films moest ik er ook niet bij blijven dus de keus was snel gemaakt.

tja ik vind winkels als bol.com veel handiger dan eci + je hebt geen verplichtingen elk kwartaal iets te bestellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ECI in de problemen
BerichtGeplaatst: 08 jan 2014, 15:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ook ik ben jarenlang lid geweest van de ECI.
En toen heb ik mijn boekencollectie gigantisch kunnen aanvullen.
Maar toen de vertaalde HR's uitbleven heb ik opgezegd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling