Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 dec 2013, 22:24 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Alleen al toen ik haar voornam las, was ik geïntigreerd :cool:

Naar mijn weten is er nog niets van haar vertaald. Ik heb me niet verder verdiept, maar zoals jullie waarschijnlijk weten lees ik het liefst HR's. Of ze eigentijds schrijft zou je even moeten opzoeken.
Ik ben nu aan een tweede boek bezig, His Wicked Heart, en het bevalt me net zo goed als het eerste. Beide onderdeel van een meerdelige serie.

Ze schrijft erg leuk. Lekker veel emoties. Soms wat overbodig, maar ach, ik vind het leuk. Erotiek komt er ook aan te pas. Niet overdreven veel, maar wat ze scnrijft is lekker :wink:
Ik ben blij dat ik haar gevonden heb!

Hebben jullie wel eens iets van haar gelezen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 dec 2013, 08:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ik heb nog niets van haar gelezen, mar ze heeft wel 1 eigentijds verhaal gelezen. Hierbij de link van haar site http://www.darcyburke.com/.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2013, 07:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ken haar niet, heb wel even een blik op de site geworpen. Maar wat heerlijk Hanny dat je weer een fijne schrijfster hebt gevonden :382:
In eerste instantie dacht ik trouwens aan een man toen ik de naam zag :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2013, 09:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Nee, nooit van gehoord! Zo zie je maar!

Zo heb ik paar weken terug een schrijfster ontdekt,...jammy!!!!!!!!!!,....maar daar heeft weet ik zeker ook niemand van gehoord! Echt super boek was het :cool: :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2013, 11:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Daniëlle schreef:
Nee, nooit van gehoord! Zo zie je maar!

Zo heb ik paar weken terug een schrijfster ontdekt,...jammy!!!!!!!!!!,....maar daar heeft weet ik zeker ook niemand van gehoord! Echt super boek was het :cool: :harts:


Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig. Welke schrijfster bedoel je dan?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2013, 11:41 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Volgens mij is Daniëlle dat gewoon vergeten, zó enthousiast is ze nou :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2013, 19:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Volgens mij is Daniëlle dat gewoon vergeten, zó enthousiast is ze nou :D



hahahaha,..nee, nee nee,..maar uit me hoofd weet ik het idd niet,..ga ff opzoeken,..ff w8!

Back on Solid Ground (edit title/settings)
by Debra Trueman
.helemaal geweldig zeg! zo goed heb ik een boek nog nooit gelezen! heel erg goed in elkaar gezet! Ook grappig,.....<br/>Ze heeft 3 boeken geschreven, tenminste, de 3 de is onderweg,..hoop ooit nog wat van hara te kunnen lezen!<br/>Stacy is een vrouw die bij een bankoverval gekidnapt wordt en ze maakt het haar kidnappers heel heel moeilijk whaaaaaa,.....de rest moet je maar gewoon lezen!

Holiday Heart (edit title/settings)
by Marilyn Conner Miles
Echt hartstikke leuk boekje,...onverwacht goed! jammer dat het zo kort was,..dat is echt altijd balen dan!

Branded by Cindy Stark
Ebook kindle<br/><br/>Ja ouderwets goed,...leuk, spannend, ja goed van begin tot eind!!!

Ohhh alle 3 for free at Amazon,...nu ben ik in eentje van Stark weer bezig, echt gaaf!
Treuman is echt net of je in een film zit, hij is echt goed! Jammer dat ze maar een paar boeken heeft geschreven en niet te betalen,...maar deze heb ik!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2013, 19:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Mss denkt niemand dat ik nog iets lees, maar ja,..die titels en auteurs,....ik heb er dan even geen zin in om op te zoeken :oops: ,..maar ik lees 1 a 2 boeken per week hoor!!!!!!!!Tegenwoordig alleen Ebook,...en ik koop ook nog steeds veel ahum,....gelukkig goedkoper nu in ebooks,...en anders wacht ik tot ze te betalen zijn!

Ik heb het heel druk,..maar dat komt ook van al dat lezen! :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 dec 2013, 13:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
Daniëlle schreef:
Hanny schreef:
Volgens mij is Daniëlle dat gewoon vergeten, zó enthousiast is ze nou :D



hahahaha,..nee, nee nee,..maar uit me hoofd weet ik het idd niet,..ga ff opzoeken,..ff w8!

Back on Solid Ground (edit title/settings)
by Debra Trueman
.helemaal geweldig zeg! zo goed heb ik een boek nog nooit gelezen! heel erg goed in elkaar gezet! Ook grappig,.....<br/>Ze heeft 3 boeken geschreven, tenminste, de 3 de is onderweg,..hoop ooit nog wat van hara te kunnen lezen!<br/>Stacy is een vrouw die bij een bankoverval gekidnapt wordt en ze maakt het haar kidnappers heel heel moeilijk whaaaaaa,.....de rest moet je maar gewoon lezen!

Holiday Heart (edit title/settings)
by Marilyn Conner Miles
Echt hartstikke leuk boekje,...onverwacht goed! jammer dat het zo kort was,..dat is echt altijd balen dan!

Branded by Cindy Stark
Ebook kindle<br/><br/>Ja ouderwets goed,...leuk, spannend, ja goed van begin tot eind!!!

Ohhh alle 3 for free at Amazon,...nu ben ik in eentje van Stark weer bezig, echt gaaf!
Treuman is echt net of je in een film zit, hij is echt goed! Jammer dat ze maar een paar boeken heeft geschreven en niet te betalen,...maar deze heb ik!!!


Hmm geen van deze zijn gratis hoor als ik naar amazon ga..jammer. Van Cindy Stark is Wounded wel gratis.
Branded zie ik op amazon staan voor $7.25
Back on Solid Ground voor $7,25
en Holiday Heart voor $ 4.83.

Maar zal ze wel op http://www.ereaderiq.com/ op mijn too watch lijst zetten zodat ik bericht krijg wanneer de prijs weer omlaag gaat. :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 dec 2013, 16:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Dan zijn de acties al voorbij,..maar vele hebben ze dan al! Komt goed!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling