Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 14:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 jun 2013, 14:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
Lees net dat er een nieuwe triologie uitkomt TACHTIG DAGEN GEEL van VINA JACKSON
Moet niet gekker wordende al deze boeken over erotiek ,zometeen zien we door het bos de bomen niet meer!

De sex druipt van de pagina ,s en is lang niet zo beroerd als de 50 tinten reeks, geen hoogstandje maar is vermakelijk ,volgens het stukje in de veronica gids.
Hopelijk komt deze tzt ook uit in e_book
Heb dan een hele serie op e_boek staan net zo als de andere serie,s over erotiek

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 26 jun 2013, 15:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
In het nederlands heb ik alleen de 50 tinten serie gelezen. Heb nog wel de trilogie van Sylvia Day klaarliggen en dan 2 boeken van Lisa Renee Jones. In het engels heb ik Highland Jewel van Eliza Knight gelezen. Dat is ook een 3-delige serie maar dan novella's. Je moest eens weten hoeveel erotische boeken in het engels zijn . Heb er al heel veel gedownload o.a. Kimberly Killion en Lorelei James. Zelf heb ik geen probleem met het lezen van erotiek maar het moet geen m-m zijn, alleen m-v of zo af en toe v-v.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 26 jun 2013, 16:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
80 dagen geel van Vina Jackson heb ik als epub Karin.
Wist niet dat dit een deel van een trilogie is.

Als je hem wilt, geef maar een brul.


Citaat:
het moet geen m-m zijn, alleen m-v of zo af en toe v-v.

Hahaha, Monique: grappig!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 26 jun 2013, 16:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
In het nederlands heb ik alleen de 50 tinten serie gelezen. Heb nog wel de trilogie van Sylvia Day klaarliggen en dan 2 boeken van Lisa Renee Jones. In het engels heb ik Highland Jewel van Eliza Knight gelezen. Dat is ook een 3-delige serie maar dan novella's. Je moest eens weten hoeveel erotische boeken in het engels zijn . Heb er al heel veel gedownload o.a. Kimberly Killion en Lorelei James. Zelf heb ik geen probleem met het lezen van erotiek maar het moet geen m-m zijn, alleen m-v of zo af en toe v-v.


Heb ook genoeg op mijn e-reader staan, vindt Lorelei James ook goed, heb al wat van haar boeken gelezen. en er staan er nog wat op mijn e-reader. Mij maakt het niet uit of het m/v of m/m is, maar v/v hoeft van mij niet zo.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2013, 07:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik lees kennelijk heel weinig erotiek. :wink:
50 Tinten kwam ik niet eens tot de helft [vond het bagger, sorry dames :wink: ]
Van Sylvia Day heb ik wel een klein stukje gelezen, en dat interesseerde me veel meer. Maar ook die blijft voorlopig liggen tot ik er voor in de stemming ben.
Ik heb nog zoveel ander leeswerk wat beslist voor gaat
En daar zit erotiek genoeg in. :D


Laatst bijgewerkt door Monica op 27 jun 2013, 07:26, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2013, 07:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ben tegenwoordig "tijdelijk" in de ban van thrillers, maar op m'n e-reader ben ik nog ruim voorzien van erotiek.
Ben benieuwd wat ik daarvan ga vinden, de 50 Tinten Grijs waren niet helemaal mijn ding :boek:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2013, 08:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
De 50 tinten serie ging om sex met extra's zoals bondage, spanking en dergelijke.Maar erotiek is zoveel meer dan sm. Het kan ook gaan om gewone uitgebreidere beschreven seksscene's. sexfantasies of seks tussen het zelfde geslacht. De een kan er een andere betekenis geven als bijvoorbeeld jij. Probeer gewoon een andere schrijfster, misschien bevalt die wel goed.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2013, 08:29 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Het laatste jaar laat ik me eigenlijk alleen door erotiek 'nemen', als de liefde van de twee voor elkaar van de bladzijden afspat.
Alhoewel ik de boeken van Susan Johnson niet te versmaden vind (niet altijd even gevoelig, maar wel lekker en heel vaak :cool: )!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jun 2013, 07:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Het laatste jaar laat ik me eigenlijk alleen door erotiek 'nemen', als de liefde van de twee voor elkaar van de bladzijden afspat.
Alhoewel ik de boeken van Susan Johnson niet te versmaden vind (niet altijd even gevoelig, maar wel lekker en heel vaak :cool: )!



Aaah, ja Susan Johnson kan er wat van :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jun 2013, 08:34 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
:mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jun 2013, 11:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Ik moet echt eerlijk bekennen dat ik een boek ook een lagere score geeft als de erotic niet genoeg of niet goed genoeg is.... te verwend denk ik. :wink:
ik las laatst een boek en dat was na een paar zoenen meteen hoppa ! .... ik was echt flabbergasted, :roll: Watttt geen voorspel.... niet eerst de heldin aan haar trekken laten komen ? het was haar eerste x hoor !!!... zware teleurstelling!!!.....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 jul 2013, 12:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
Heb net de trilogie van S DAY gelezen deel 3 valt me tegen abrupt einde tegenvaller
Boek zelf is wel leuk beter dan 50 tinten maar met net zoveel bagage voor de hoofdpersonen dat het niet leuk meer is
Lijkt te veel op elkaar maar dan minder SM of eigenlijk helemaal niet

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 jul 2013, 12:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
cpkarin schreef:
Heb net de trilogie van S DAY gelezen deel 3 valt me tegen abrupt einde tegenvaller
Boek zelf is wel leuk beter dan 50 tinten maar met net zoveel bagage voor de hoofdpersonen dat het niet leuk meer is
Lijkt te veel op elkaar maar dan minder SM of eigenlijk helemaal niet

Karin


Heb ze nog niet gelezen maar heb ze wel al, er komen nog 2 delen aan. Zou eerst een trilogie worden maar ze is al bezig met deel 4 die eind van dit jaar uit moet komen geloof ik.
Heb zelf deel 1 en 2 van 50 tinten gelezen, moet eigenlijk ook nog deel 3 lezen maar of ik dat ga doen weet ik nog niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2013, 08:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
vandaar een onbevredigend einde :mrgreen:

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2013, 13:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
cpkarin schreef:
vandaar een onbevredigend einde :mrgreen:

Karin


Ja..vandaar dat ik maar even reageerde om te vertellen dat er dus nog 2 delen komen. Ik volg haar op facebook en zag het daar aangekondigd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling