Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 15:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 feb 2013, 18:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Nederlandstalige tijdreisverhalen

Christy Sanders :
De Flack Vrouwen

Henrieke Christians:
Verloren in tijd
Dromen van zilver

Tabitha Spaan:
Een zonnestraal van liefde

Jane Goodger:
In een zee van sterren

Jude Deveraux:
-Gevangen in een kus,
-Een flonkering uit het verleden,
-Gevangene van haar hart

Diana Gabaldon De Reiziger-serie
De reiziger
Terug naar Iverness
De verre kust
Het vuur van de herfst
Het vlammende kruis
Sneeuw en as
Een echo in de tijd


Lynn Kurland :
Schenk me je hart.

Surprise 90 Voor altijd de mijne

Linda Lael Miller:
Als een regen van sterren
Als een tedere belofte

Jane Watt:
Vrouwe van Llyn

Nora Roberts:
nr 13 Tijdloze Hartstocht
nr 14 Eeuwig Avontuur

Candlelights:
CL 43, 44, 85, 255, 397
CL 239 Voorjaarsboeket (bevat 4 verhalen)
Het 3de verhaal is een tijdreisverhaal van Rebecca Brandewyne : Met de wind mee ( heb ik niet )

Harlequin Sexy:
nrs 141 – 143 – 145
de extra dikke uitgave nr 138

Bacarra Extra 29 - Koning van de Zee / gouden nachten Rebecca Flandersen/ Arlene James (heb ik niet)
Bacarra extra 75 zij aan zij/een lange omweg

Harlequin superroman 176 Superroman Harlequin 176- Carol Duncan Perry Romantische geschiedenis
Harlequin superroman 188 Lynn Erickson – Een exotische bloem (= iBS 88)

Aletta DIJKER De wolf van Badenoch ( niet echt tijdreis maar verleden en heden raken elkaar op gegeven moment )

Groetjes Sonja


Laatst bijgewerkt door Sonja op 14 apr 2013, 19:01, in totaal 11 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 feb 2013, 22:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Wie kent er eigenlijk nog een , die niet op het lijstje staat?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 feb 2013, 08:11 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Catriona, oftewel Henrieke Christians (achternaam weet ik niet meer precies).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 feb 2013, 21:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Catriona, oftewel Henrieke Christians (achternaam weet ik niet meer precies).



Dank je wel Han, ik zet haar er gelijk bij :D

Verloren in tijd Henrieke Christians


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 feb 2013, 21:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Ohhh en ik vergeet het beste paard van stal :mrgreen:

Christy Sanders De Flack Vrouwen :382: super goed boek


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2013, 15:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Verloren in tijd Henrieke Christians Ik heb deze inmiddels besteld bij Bruna , krijg hem pas voor 5 maart thuis gestuurd

Die van Christy Sanders de Flack vrouwen heb ik natuurlijk al lang :wink:
( even reclame maken :mrgreen: )

Wel duur 19,99 , maar wil gewoon alle tijdreisverhalen hebben :wink:

Iemand al gelezen?

Mvg Sonja


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2013, 16:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hahaha, je bent goed bezig Son. :382:

Ik ben ook verzot op tijdreisverhalen, maar dan idd in het Nederlands.

Als ik er nog een vind, geef ik je een seintje.

Hou je trouwens ook van tijdreisfilms?

Moet je.... en dan zeg ik MOET je :mrgreen: The two worlds of Jenny Logans proberen te krijgen.
Ik verwijs zelfs naar deze film in het voorwoord van de Flack.
Zooooo goed....., met Lindsay Wagner en Marc Singer.
Een echte feelgoodfilm.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2013, 19:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja, Ik heb hier op Chasingdreams net even in de boekenkast gekeken, en daar staat bij Henrieke Christians, nog een boek nl. Dromen van zilver.
Deze gaat ook over 2 mensen, uit 2 verschillende eeuwen.
Deze valt toch ook onder tijdreizen? Of is dit een heel ander verhaal? :neutral:

En dan heb ik een tijd terug al, een ander boek ontdekt(ik ken of heb dit boek zelf niet)maar het is van Tabitha Spaan, Een zonnestraal van liefde.
Staat ook bij Bol.com. Staat alleen maar een korte beschrijving bij(en nu ben ik deze kwijt natuurlijk!!) :? :? Gaat over een vrouw die valt, en dan komt ze zacht neer(volgens mij vangt iemand haar op in een andere tijd??!! O, ships wat erg!!)
Kijk zelf maar even :) Mij lijkt het best een leuk boek, en ik denk dat deze ook terug in de tijd gaat.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2013, 19:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ben dan wel niet Son, Rian, maar daar ga ik ook ff naar kijken.
Bedankt voor de tip :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2013, 20:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
rian schreef:
Sonja, Ik heb hier op Chasingdreams net even in de boekenkast gekeken, en daar staat bij Henrieke Christians, nog een boek nl. Dromen van zilver.
Deze gaat ook over 2 mensen, uit 2 verschillende eeuwen.
Deze valt toch ook onder tijdreizen? Of is dit een heel ander verhaal? :neutral:

En dan heb ik een tijd terug al, een ander boek ontdekt(ik ken of heb dit boek zelf niet)maar het is van Tabitha Spaan, Een zonnestraal van liefde.
Staat ook bij Bol.com. Staat alleen maar een korte beschrijving bij(en nu ben ik deze kwijt natuurlijk!!) :? :? Gaat over een vrouw die valt, en dan komt ze zacht neer(volgens mij vangt iemand haar op in een andere tijd??!! O, ships wat erg!!)
Kijk zelf maar even :) Mij lijkt het best een leuk boek, en ik denk dat deze ook terug in de tijd gaat.



Die van Henrieke had ik eral bij gezet ( daar kwam Hanny mee) ik heb deze inmiddels besteld

Dit boek kende ik nog niet, lijkt me ook goed en heb deze besteld :oops: arme portomonee
Ik zet hem gelijk op de lijst Bedankt voor de tip :382:

Overigs ook een nederlandse schrijfster


Laatst bijgewerkt door Sonja op 19 feb 2013, 20:16, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2013, 20:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 15:29
Berichten: 283
Woonplaats: Ede, Gelderland
Hoi Sonja,

Hoort Jane Goodger - In een zee van sterren ook in je lijstje.

Heleen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2013, 20:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Heleen schreef:
Hoi Sonja,

Hoort Jane Goodger - In een zee van sterren ook in je lijstje.

Heleen



Tuurlijk, geweldig boek ook, bedankt voor de tip :382:
Ik zet deze erook gelijk bij :D
Deze heb ik gelukkig al :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 feb 2013, 21:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Hahaha, je bent goed bezig Son. :382:

Ik ben ook verzot op tijdreisverhalen, maar dan idd in het Nederlands.

Als ik er nog een vind, geef ik je een seintje.

Hou je trouwens ook van tijdreisfilms?

Moet je.... en dan zeg ik MOET je :mrgreen: The two worlds of Jenny Logans proberen te krijgen.
Ik verwijs zelfs naar deze film in het voorwoord van de Flack.
Zooooo goed....., met Lindsay Wagner en Marc Singer.
Een echte feelgoodfilm.



Lijkt me goed Chris :382:
Ik kan hem alleen nergens krijgen/kopen :verward:
de downloads zijn er alleen zonder ned ondertiteling :-(

Weet jij het toevallig?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 feb 2013, 08:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie lijst hoor ! Staan er nog genoeg op die ik niet gelezen heb... :boek: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 feb 2013, 11:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Zo het is een heel lijstje geworden inmiddels, maar het boek van Henrieke Christians, Dromen van zilver, staat er nog niet bij op het lijstje?!
Of kijk ik nou.........
Dit boek gaat toch ook over 2 verschillende tijden(eeuwen)!!

Ja Sonja,het is inderdaad een uitgave(ben binnenkort weer jarig)dus ik zat er toch ook over te denken om deze boeken te vragen voor mijn verjaardag!!(en anders doe ik ze mezelf kado!!) :mrgreen:
Ze lijken me alle 3 erg leuk/mooi :harts:

En Christy, wat denk jij van het boekje, Een zonnestraal van liefde, van Tabitha Spaan? Te lief? Het is een beetje moeilijk te beoordelen, ik heb alleen maar de beschrijving van de achterkant van het boekje gevonden(soms kan je ook al een paar blz. lezen)Maar toch spreekt het mij wel aan :)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling