Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 13:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 sep 2012, 18:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Hij was bij ECI al een tijdje verkrijgbaar als ebook, maar nu is dan ook de paperback van "Het haastige huwelijk" van Shirlee Busbee verkrijgbaar!
De originele titel is "Surrender Becomes Her".

Afbeelding

Citaat:
Marcus Sherbrook heeft de reputatie van de perfecte gentleman. Bijna perfect, want er is één smet op zijn blazoen: de opstandigheid van ene Miss Isabel Dunham, die op zeventienjarige leeftijd zijn voogdijschap tartte, zich liet schaken en naar India vluchtte. Tien jaar later keert Isabel als weduwe terug naar Engeland. En sindsdien laat zij de grijze ogen van Marcus herhaaldelijk bliksemen van woede. Maar wanneer Isabel wordt bedreigd door een chanteur, leiden de beschermingsmaatregelen van Marcus ertoe dat Isabel opnieuw vlucht – recht in Marcus’ armen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 sep 2012, 07:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Zo dan, ik zal es op de site kijken!!!!!!!!!!

THX!!!!!!!! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 sep 2012, 09:00 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ik kijk of ik hem op bol.com kan vinden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 sep 2012, 09:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb 'em gewoon bij ECI besteld en die leveren zonder verzendkosten
Gelukkig hoef je tegenwoordig geen lid meer te zijn van ECI :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 sep 2012, 09:19 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Jeetje wat een prijsverschil tussen de digitale versie en de papierenversie bij Eci. Ik heb hem bij bol.com digitaal in mijn winkelwagentje gezet.

Ik trouwens bij bol.com alweer aan een serieus lijstje. :oops:

Afijn kan beter boeken lezen dan naar dat stomme nieuwe VT4 kijken (ohja het is nu vier :roll: ) Al mijn favoriete series worden niet uitgezonden of pas op vrijdagavond. Dus heb voorlopig de mogelijkheid genoeg om te lezen. :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 sep 2012, 09:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Fijn, weer een nieuw boek van Busbee :harts: . Ik lees hem straks wel als hij bij de bieb verschijnt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 sep 2012, 22:11 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2008, 23:42
Berichten: 52
Woonplaats: Almere
Bedankt voor de tip.
Zojuist besteld bij de ECI.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling