Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 13:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20 aug 2012, 16:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
http://www.candlelightromans.com/

Iemand die daar wel eens besteld heeft?

Kunnen jullie me ook vertellen hoe lang het meestal duurt voor je boeken binnen hebt?

Ik heb namelijk de 12e augustus 3 pink pockets daar besteld, heb email gekregen dat ze de 13e verstuurd zouden worden maar ik heb ze dus nog steeds niet binnen. Ik heb 17 augustus om 15.30 uur hun contact formulier ingevuld om aan te geven dat ik mijn bestelling nog steeds niet onvangen had, maar dus vandaag niks van ze terug gehoord dus net maar weer een contact formulier ingestuurd.

Begin beetje het vermoeden te krijgen dat het pakketje met mijn bestelling zoek is geraakt en vraag me af hoe dit verder afgehandeld gaat worden. Het gaat wel niet om veel geld, maar is wel beetje balen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 aug 2012, 16:20 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Vreemd dat er nog niet is gereageerd. De ene keer heb ik mijn bestelling binnen een paar dagen binnen, maar een andere keer duurde het anderhalve week. Ik heb de fout bij 'tante Pos' gelegd, de laatste tijd is dat werkelijk een ramp met bezorgen.
Wel zou ik nogmaals een bericht sturen. Uiteindelijk zou je het met codes moeten kunnen achterhalen. Succes! Dit is altijd vervelend!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 aug 2012, 16:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Vreemd dat er nog niet is gereageerd. De ene keer heb ik mijn bestelling binnen een paar dagen binnen, maar een andere keer duurde het anderhalve week. Ik heb de fout bij 'tante Pos' gelegd, de laatste tijd is dat werkelijk een ramp met bezorgen.
Wel zou ik nogmaals een bericht sturen. Uiteindelijk zou je het met codes moeten kunnen achterhalen. Succes! Dit is altijd vervelend!


Bedankt, nou als het bij jou af en toe anderhalve week duurt, kan hij misschien nog komen, het is nu precies een week geleden dat ze verzonden zouden moeten zijn.

Maar ja vondt het ook wel beetje vreemd dat ze vandaag niet even een mailtje terug gestuurd hadden. Maar heb dus opnieuw gemailed dus we wachten af.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 aug 2012, 08:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Bij mij is het pakje ook al een keer zoek geraakt met de post, ze hebben toen gewoon een nieuw gestuurd. Ze vroegen toen wel om, moest het alsnog toe te komen, zo eerlijk te zijn om het terug te sturen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 sep 2012, 12:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Bij mij is het ook eens gebeurt dat er een pakje zoek was geraakt.
Toen zijn ze gewoon nog een keer opgestuurd.
Meestal word er toch wel snel op een email gereageerd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling