Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 10:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 aug 2012, 19:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
In september komt er een nieuw deel van de McKettricks serie uit, dit deel gaat over Holt McKettrick. Ik heb op haar site gekeken en in het engels is dit het 4e deel. Vinden jullie ook niet dat de vertalingen een beetje door elkaar heenlopen? Aan de ene kant wel een beetje jammer, lees ze liever op volgorde. Als ik het goed heb is eerst het deel over Sierra vertaald, daarna die van Meg. Vervolgens kwamen vorig jaar 3 delen achter elkaar, namelijk Jesse, Rance en als laatste Keegan. Tussen door een kerstverhaal wat over Lizzie gaat. En nu het deel over Holt. Behalve het kerstverhaal zijn alleen de eerste 3 delen historisch, die gaan over de voorouders van de Mckettricks. Namelijk Angus en zijn 3 zonen: Kade, Jeb en hun broer. Ze zijn weleens ter sprake gekomen in de andere delen van de serie. Weet niet of de eerste 3 delen ook nog vertaald gaan worden maar hoop van wel. Als ik de beschrijving op Linda,s site lees zijn het hele spannende verhalen. Neem aan dat Harlequin over de vertaling gaat? Weet misschien iemand of die 3 delen inderdaad nog vertaald gaan worden?En vinden jullie het ook vervelend hoe de vertalingen lopen of is dat voor jullie niet zo storend?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 aug 2012, 08:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ja met het vertalen, houden ze zich meestal niet aan de volgorde. :verward:
Of het nou Harlequin of Candlelight is.
Eigenlijk zou er een nieuwe uitgever moeten komen die zich daar wel aan houdt.
Of er zit veels te veel tijd tussen, waardoor eerdere delen niet meer te krijgen zijn.
Irritatie, irritatie :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 aug 2012, 11:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Als je graag een lijst hebt met de volgorde pb me je e-mail adres dan maar door

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 aug 2012, 06:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Bedankt voor het aanbod martine , stuur je wel even een PB. Kan op de site wel zien om welk boek het gaat maar de volgorde van vertalen is gewoon heel vervelend.
Volgens mij heb je overal een lijstje van of niet? :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 aug 2012, 10:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
De lijst is onderweg, hopelijk heb je er wat aan

Ik? Van alles een Lijstje :003: :wink:
Van bijna alles is juister :mrgreen:
historisch dan toch :wink:
Noem het maar een lijstjesverslaving :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 aug 2012, 06:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Bedankt martine voor de lijst, heb er wel wat aan :thnx:
Mocht ik ooit weer een lijstje nodig hebben zal ik aan je denken :mrgreen:

groetjes Monique


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling