Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 17:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Jennifer Ashley
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 13:53 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 07 jul 2009, 11:56
Berichten: 45
Woonplaats: Leeuwarden
Ik hoop niet dat het weer gaat gebeuren met een strijd over een boek van Jennifer Ashley met Hart Mackenzie :neutral: , want ik zit daar op te wachten en moet ik maar misschien Annemarie erbij vragen of zij misschien een goed woordje gaan vragen bij Cesár wanneer hij die boek gaan uitzenden :mrgreen: .
Dus Annemarie wil je please please gaan vragen hoe dat zit?? :D (Als je dat niet wil doen, dan moet je niet doen,hoor)
Alvast bedankt als je toch gaan doen :thnx:

Of weet iemand daar toevallig meer over?? Graag daarover laten weten., want zit daar zo lang op te wachten al vanaf mei al.

Jelly :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Jennifer Ashley
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 14:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Ik vermoed wel dat ze het wel zullen vertalen
Deze serie zijn ze goed aan het opvolgen

Het volgende boek (the duke's perfect wife) is in het engels ook pas maar in april jongstleden verschenen, dus je zal nog wat geduld moeten hebben.
Misschien over een paar maanden

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Jennifer Ashley
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 17:13 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 07 jul 2009, 11:56
Berichten: 45
Woonplaats: Leeuwarden
Oke,, maar ben gewoon beetje bang dat het net als bij Kinley MacGregor word :-( , toen hebben wij ook zo lang op moeten zitten wachten en toen hebben wij ook aangegeven dat die laatste boek moeten worden uitgezonden en dat heeft wel een jaar of twee geduurd en nu dacht ik zo van als het maar niet weer gebeurd als bij Kinley MacGregor :-: .
dus begrijp mij niet verkeerd, het is gewoon een vraagje van mij.
En zoals je aangeeft, heb geduld, dat ga ik ook doen.

Jelly :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Jennifer Ashley
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 19:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
De derde uit de vorige reeks van Lorraine Heath, London's Greatest Lovers is nochtans niet vertaald, CL is begonnen met de nieuwste reeks van Lorraine Heath, waarvan tot hiertoe nog maar 1 boek in het Engels is verschenen.
Omdat ik ook Engels lees, kan ik altijd voor die optie kiezen als een boek uit een reeks niet vertaald wordt.



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Jennifer Ashley
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 19:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Marleen schreef:
De derde uit de vorige reeks van Lorraine Heath, London's Greatest Lovers is nochtans niet vertaald, CL is begonnen met de nieuwste reeks van Lorraine Heath, waarvan tot hiertoe nog maar 1 boek in het Engels is verschenen.
Omdat ik ook Engels lees, kan ik altijd voor die optie kiezen als een boek uit een reeks niet vertaald wordt.



Afbeelding


Hopelijk zien ze hun 'vergissing' :roll: snel in, en verschijnt dat deel alsnog, duimen maar


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Jennifer Ashley
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 19:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Candly schreef:
Oke,, maar ben gewoon beetje bang dat het net als bij Kinley MacGregor word :-( , toen hebben wij ook zo lang op moeten zitten wachten en toen hebben wij ook aangegeven dat die laatste boek moeten worden uitgezonden en dat heeft wel een jaar of twee geduurd en nu dacht ik zo van als het maar niet weer gebeurd als bij Kinley MacGregor :-: .
dus begrijp mij niet verkeerd, het is gewoon een vraagje van mij.
En zoals je aangeeft, heb geduld, dat ga ik ook doen.

Jelly :flower:


Spijtig genoeg gebeurd het inderdaad veelvuldig dat we wel heeeeeeeeeeel veel geduld moeten hebben :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Jennifer Ashley
BerichtGeplaatst: 02 nov 2012, 07:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Toevallig zit die bij de nieuwe CL's vandaag :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Jennifer Ashley
BerichtGeplaatst: 05 nov 2012, 11:49 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 07 jul 2009, 11:56
Berichten: 45
Woonplaats: Leeuwarden
Ja super :harts: , ga meteen bestellen en wat las ik paar naaktfoto's?? :shock: En dan wel bij Eleanor terecht gekomen?? :D

Jelly :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling