Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 10:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: boek zonder kaft
BerichtGeplaatst: 04 mei 2012, 06:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Buiten het feit dat ik al lang geen boeken meer gekocht heb (eerst maar eens lezen), koop ik alleen een boek zonder cover/omslag als het heel moeilijk te vinden is. Kan ik dan later altijd nog vervangen door een volledig exemplaar.

Ik ben ooit in een boek zonder omslag begonnen toen ik nog niet zo veel hr's gelezen had en niet wist welke schrijfsters ik goed vond. Bij mijn moeder in de boekenkast heb ik toen "De vlam van de hartstocht" van Woodiwiss (ook nog een dikke) gevonden en ben daar in gaan lezen. Blijkt het ook nog een supermooi boek te zijn!

Maar ik ben niet zo happig om te gaan lezen in een boek zonder omslag of zelfs met een omslag die ik niet mooi vind! Ik weet het, het zit tussen de oren, maar toch....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: boek zonder kaft
BerichtGeplaatst: 05 mei 2012, 17:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Het moet wel een speciaal boek zijn waar ik al heel lang naar op zoek ben wil ik een boek kopen zonder kaft, een boek zonder kaft is voor mij op de een of andere manier niet compleet :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling