Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 21:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Vervolgdelen Nieuw
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012, 18:39 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Marleen schreef:
Mijn excuses voor de foute nummering, ik heb het oorspronkelijk bericht intussen aangepast.



Afbeelding


Malle meid! Excuses zijn echt niet nodig! We vergissen ons allemaal wel eens!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Vervolgdelen Nieuw
BerichtGeplaatst: 27 mei 2012, 10:51 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 nov 2010, 13:51
Berichten: 80
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Omdat me opgevallen was dat er ook niet uitgegeven delen van een serie op de site vermeld staan ter volledigheid van de info over de betreffende serie bij deze een aanvulling mbt de Vrijgezellen Kronieken en de Standon Weduwes serie van Elizabeth Boyle.

Op de site staat al dit;
Citaat:
The Bachelor Chronicles
Deel 1 789 De verzonnen echtgenote - Something about Emmaline - Alexander Denford & Emmaline
Deel 2 803 Het gevaar van een kus - This rake of mine - Jack Tremont & Miranda Maberley
Deel 3 818 Wachten op de hertog - Love letters from a duke - Aubrey Walworth & Felicity Langley
Deel 4 850 Vertel me alles - Confessions of a little black gown - Geoffrey Larken & Thalia Langley
Deel 5 881 Ooit was jij van mij - Memoirs of scandalous red dress - Thomas Dashwell & Philippa Knolles
Deel 6 901 Maar niet uit mijn hart - How I met my countess - Justin Grey & Lucy Ellyson
The Widows of Standon
Deel 1 901 Maar niet uit mijn hart - How I Met My Countess - Justin Grey & Lucy Ellyson
Deel 2 966 Hertog gezocht - Mad About The Duke - Elinor Standon & St. Maur
Deel 3 991 Terugkeer van een lord - Lord Langley is Back in Town - Lord Langley & Minerva Standon


Maar wat mist zijn de 5 delen van de Danvers serie die ervoor is uitgegeven en in verband staan met deze 2 series. Karakters uit deze serie keren terug e/o worden genoemd in bovenstaande series. Helaas zijn deze delen nooit vertaald door Candlelight :-(

Danvers Family

1. Once Tempted - Olivia Sutton & Maj. Robert Danvers
2. One Night of Passion - Georgiana Escott & Capt. Colin Danvers
3. Stealing the Bride - Lady Diana Lamden & "Temple" Marquis of Templeton
4. It Takes a Hero - Rebecca Tate & Raphael Danvers
5. The Matchmaker's Bargain - Amanda Smythe & James Reyburn (uit anthology Hero, Come back)

Vooral Temple (en zijn koetsier Elton) komt in diverse delen van de Vrijgezellenkronieken terug en een ander steeds terugkerend karakter die (nog) geen eigen verhaal heeft is Pymm de contactpersoon bij Buitenlandse Zaken voor vele spionnen/helden uit deze serie.

Voor zover ik heb kunnen beoordelen is de "Brazen" serie van Boyle niet verbonden. De 2 "Marlowe" delen heb ik nog niet kunnen lezen dus daar weet ik niets van.

Gewoon even ter info


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Vervolgdelen Nieuw
BerichtGeplaatst: 27 mei 2012, 11:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Alle aanvullende info is altijd welkom. Ik moet nog heel veel informatie op de site verwerken. Aangeleverd door Martine die volgens mij DE bron van informatie is op dit gebied en alles keurig op papier heeft.

Maar tijd ontbreekt op dit moment. Toch aan blijven leveren de info. Ik sla het allemaal op en op een gegeven moment zie je het vanzelf terug op de website.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling