Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 23:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jan 2012, 21:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
ik zit met mn mobieltje te knoeien


Ach, je moet toch met iets stoeien..., eh knoeien :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jan 2012, 08:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Hanny, een Afbeelding is ook naar jou onderweg.


Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jan 2012, 10:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Nicky schreef:
De historische verhalen waar ik wel het meeste van hou, zijn deze met een gouvernante (die uiteraard 'valt' voor de weduwnaar-heer des huizes).
Spijtig genoeg worden er niet veel van die verhalen geschreven :cry:


Ohja, de gouvernante. Die verhalen vind ik ook altijd zo leuk. Je zou toch denken dat dat juist een voor de hand liggend stel is, maar helaas.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jan 2012, 19:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Citaat:
ik heb hem verwijderd, hij heeft sex gehad met zijn minnares terwijl de "heldin"toe keek en ze vraagt hem of hij precies het zelfde met haar wil doen en hij weigert eerst ook nog, hoe laag kun je gaan!!!! dat was de druppel !!!
EN er wordt veel, fucked, fuck me etc. gebruikt daar hou ik niet zo van.



MARLEEN!!!!!! E-book please :mrgreen:


hahahahahahhahaa in mijn eerste bericht stond, iets voor jou Christy ? maar later verwijderd vond dat iets te ver gaan. :D :D :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jan 2012, 20:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Hahaha, wat erg!!

Is mijn reputatie al vooruitgesneld bij de jonkies?

Maar..., zo zie je maar weer Riannah: De eerste indruk is meestal meteen de juiste :mrgreen:

Het zal wel met de leeftijd te maken hebben:
Marleen, Hanny, Monica, Nicky....ondergetekende :wink:
(hoe ouwer, hoe gekker?)

Chris


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jan 2012, 20:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 mei 2006, 16:27
Berichten: 311
Ik koop alles wel maar wel likes en dislikes!
- Ook de snorren en de baarden mogen voor mij wegblijven. Als ik er iets over lees verkies ik om zoiets gewoon te negeren.
- Vikingverhalen, wat een crime. Met enkele uitzonderingen daargelaten kom ik er niet doorheen!
- Verhalen over reizigers, Egyptische vertalers en al dat soort dingen meer. *gaaaap*

De Schotten zijn zeker Likes, samen met Regency en een enkele piraat. En waarin Fransen voorkomen (Franse helding, Franse setting, altijd leuk!)!

En verder lees ik alles wat los en vast zit :mrgreen: en bij gebrek aan deze topics pak ik wel gewoon een vikingkje... maar de reizigers laat ik echt als laatste over! :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jan 2012, 21:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Vikingverhalen spreken mij ook niet echt aan, die kerels hebben hier in de middeleeuwen de boel wel kort en klein geslagen :ridder: :ridder: :ridder: :viking: :viking: :viking: . Nu wil ik me wel in de onwaarschijnlijkheid storten bij het lezen van HR, maar deze onwaarschijnlijkheid gaat me toch een beetje te ver :mrgreen: .



Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 maart 2012, 21:36 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 sep 2007, 15:18
Berichten: 34
Woonplaats: Dordrecht
Nationale vlag:
Netherlands
Mijn Historische Roman verslaving is begonnen met een Barbara Cartlandje die ik kocht op de rommelmarkt...en dat soort verhaaltjes zijn bij mij nog steeds geliefd!
Ik ben gek op de boze stiefmoeder/enge oom/ander familie lid en dat de heldin dan het huis uitvlucht en ergens werk gaat zoeken en op de kasteelheer verliefd wordt. Ik vind het seksloze van BC ook altijd wel aandoenlijk...
Ik ben ook gek op Regency en verhalen van na 1650, geen middeleeuwen/ridders/vikingen/indianen/cowboy's andere barbaren, de baarden en snorren gum ik ook uit. Heerlijke intriges aan het Engelse en Franse hof en de High Society.... Ze kunnen mij ook niet genoeg uitwijden hoe de jurken zijn gemaakt en hoe luxe er alles uitziet! En de heldin moet ook weer niet te brutaal zijn...dat waren de dames toen ook niet...ze hoeven nou ook weer geen watjes te zijn....en de liefdes scene's mogen steamy maar wel gedoseert.

Ja ik vind de cl van uit het begin ook niet zo leuk als de laatste paar jaren, toen was het bijna alleen maar ridder/cowboy/indiaan wat de klok sloeg. Ik koop ook alleen cl's als de achterkant me aanstaat.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 apr 2012, 21:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Mijn historische verslaving begon ook met een boek van de Rommelmarkt: :harts: Shanna van Woodiwiss.
Daarna ging het over naar bouquetreeks en andere romantische boeken.
En toen een hele tijd niet meer.
Pas met dit forum is de :herz: liefde weer teruggekomen.
Een mooi boek vind ik het Bruidsbed van Mireille Calmel. Mooi verhaal en een mooie kaft.
Ik koop veel 2e-hands boeken op rommelmarkten en kringloop en let veel op de kaft. Echt kritisch hoef ik dan niet te zijn gezien de prijs.
En ik kijk wat andere dames van het forum van de boekjes vinden.
Daarop kies ik weer mijn boekjes uit.

Het liefste lees ik Cl boekjes met humor, (Olivia Parker) en mag de held wel iets mankeren (blind of mank of met littekens; zoals in de boeken van Lynn Kurland ).
De heldin moet zeker niet te lief zijn en wat tegengas geven.
Een geruite broek is zeker een minpunt. Verkrachting of geweld verboden.
Maar gered worden van verdrinking of gevonden worden met geheugenverlies is wel weer leuk.
Een beetje Jane Austen of Bronte is ook goed. Of een lief vampiertje. :vampire:

Ik lees in de zomer graag indianenverhalen, en een sjeik vind ik ook fijn, mits de held geen bruut; te verwaand of heel erg wreed is. Moord en mysterie verhalen in CL romans vind ik minder, en ik hou ook niet van ontvoeringen of slechterikken die er nog even snel tussen gepropt worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2012, 23:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Hahaha, wat erg!!

Is mijn reputatie al vooruitgesneld bij de jonkies?

Maar..., zo zie je maar weer Riannah: De eerste indruk is meestal meteen de juiste :mrgreen:

Het zal wel met de leeftijd te maken hebben:
Marleen, Hanny, Monica, Nicky....ondergetekende :wink:
(hoe ouwer, hoe gekker?)

Chris



Ha ha :D het is dat hij engels is anders had ik hem ook gewild, juist het ongewone en weer eens anders dan anders spreekt mij aan.
Anders wordt het zo saai als je steeds die zelfde verhaallijnen leest :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2012, 09:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Tjonge, ik lees altijd waar ik nu net zin in heb! :? Maar,.........

ik houd heeeeeeel veeeeeel van Piraatjes, Cowboys, Indianen, Middeleeuwen, Schotten, NavySeal!, Spy! ja, ga zo maar door,..........

waar ik niet van hou: Paranormaal e.d.,......... echt,..ik hoef het niet eens te proberen! :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2012, 11:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 03 apr 2007, 11:40
Berichten: 144
Nationale vlag:
Netherlands
Daniëlle schreef:
Tjonge, ik lees altijd waar ik nu net zin in heb! :? Maar,.........

ik houd heeeeeeel veeeeeel van Piraatjes, Cowboys, Indianen, Middeleeuwen, Schotten, NavySeal!, Spy! ja, ga zo maar door,..........

waar ik niet van hou: Paranormaal e.d.,......... echt,..ik hoef het niet eens te proberen! :roll:




Ik ben juist dol op Paranormal!

Historische romans met :vampire: :harts:

Cowboys vindt ik ook erg leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling