Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 12:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Gaan jullie CL als e-boek kopen?
nee, zeker niet, ik koop liever een echt boek 51%  51%  [ 19 ]
misschien toch eens eentje proberen 11%  11%  [ 4 ]
ja, ik koop dan alleen nog de e-boek versie 19%  19%  [ 7 ]
ja, ik koop zowel de e-boeks als de echte boeken 19%  19%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 37
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2011, 21:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Als ik in bed lig te lezen, in m'n e-leesboek, dan kan ik (vooral in de winter) mijn handen lekker onder de dekens houden, en moet ik alleen mijn hand nog maar even boven halen voor de volgende bladzijde. Het e-leesboek zelf ligt op een boekenpoef. Ook geen gedoe met bloeken die niet open blijven.
Afbeelding
Het lezen op zich vind ik belangrijker dan het vasthouden.
Zo zie je maar, smaken verschillen.



Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 aug 2011, 13:31 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ha ha! Dat met die koude handen is echt ook mijn probleem. Ik heb op een gegeven moment handschoenen met halve vingers gekocht :cool: !

Maar jouw idee lijkt me beter!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 feb 2012, 08:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb van mijn schatje de sony prs-650 gekregen als geboorte kadootje :harts: , sindsdien lees ik alleen nog maar e-boeken.
ik heb gewoon geen ruimte meer voor echte boeken.( op een paar favorieten na) . ik had nog 1 slaapkamertje over waar een grote boekenkast stond die heb ik tijdens mijn zware nesteldrang :oops: , helemaal uit elkaar gehaald, alle cls op marktplaats gezet en in 1 koop ook kwijt geraakt.
Dus voor mij is het zeker wel wat die cl in e-book vorm, alleen ik vind ze wel wat duur.
Ik heb een handige zoon die de meeste boeken voor mij gratis van I-net afhaald :003: das ook de reden waarom ik van Nederlands ben overgestapt op engels.. leest net zo makkelijk ( had ik niet gedacht ) en voor de woordjes die ik niet begrijp, simpel weg op het woordje drukken en krijgt het meteen vertaald in het nederlands,gemak dient de mens ! :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling